Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Britta Hammarström - 14 januari 2008 16:17

Vaknade  (andra uppstigningen)

Blev tvättad och gullad med av tre hundar

Gick upp

Duschade

Torkade håret

Släppte ut hundarna

Rev ur sängen

Gjorde kaffe

Släppte in hundarna

Åkte till klubben

Promenad

Träning

Banken

Apoteket

Tvättmaskinen

Oerhört spännande dag eller hur :0)


Till något helt annat. 

Häromdagen halkade jag in på någon repris av invigningen av Stockholm Horse Show på TV. Fantastisk invigning! Massor med roliga och skickliga nummer.

Det som gjorde absolut störst intryck på mig var fransmannen Jean-Francois Pignon - vilken man! Frihetsdressyr med 6 hästar - allt baserat på kärlek och tillit! Så underbart att se. "Platsliggning" med 6 hästar - och sedan fick han dem att sätta sig upp - satt som hundar - otroligt nummer! Och så mjukt han gjorde allting - den minsta hästen, en liten ponny, hade han bara jobbat med ungefär ett halvår, lika superduktig som de andra! Det här numret har snurrat i mitt huvud ända sedan jag såg det.







Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards