Alla inlägg den 6 november 2007

Av Britta Hammarström - 6 november 2007 20:00

Tittade på din hemsida Anna och såg söta bilder på Yra som valp - de var ju så helt bedårande, titta bara på lilla Stina..

 Nog har hon sockor alltid - och här har hon ännu kvar den lilla vita strimman i pannan - men den försvann fort.


Jag tittade också på Yras syskons sida på din hemsida Anna - det är verkligen en duktig syskonskara!


Och så har vi nu fått en ny västgötaspetsbloggare - Lena Larsson, med Ymer Ysterkvist och Gusten, adress:  ymer.bloggagratis.se

Välkommen, välkommen Lena och grabbarna.




Av Britta Hammarström - 6 november 2007 17:22

Stina (Ylva Yllesocka) gratulerar sin syskon på 7-årsdagen! Grålötens Y-kull - förutom Stina, Yra Yrsnö, Ystra Yllehund, Yerry Yetöga,Yngve Y-front och  Yörgen Yökunge.

Här blir det lite extra godis till flickorna i afton.


När vi nu ändå har Grålöten på tapeten - ni som har Hundsport - visst är det en stilig västgöte precis i början :0) Jojomensan - det är Grålötens Tut i Luren!

Mamma är Grålötens Zkorpan och pappa är Ulvus Mulle - Jag ser hur Lisbeth mojar sig :0) :0) - och han är jättefin!

Jag sa ju att jag tyckte att det fanns "Grötlöten" i det fejset - fick lov att kolla med Eva.


Gick  bättre med krattningen i dag - när jag väl hejdat Bitte och Stina från att attackera krattan och Hippie från att hugga tänderna i skottkärrehjulet, så fort den rörde sig :0) Det gick efter en liten stund - sedan smööög dom bara runt kratta och skottkärra, det verkade vara nästan lika kul.

Stannade hemma från söket i dag - jag låter ungefär som Lurch i familjen Addams :0), så det fick bli en paus för Hippie - vi tar igen det nästa vecka.



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards