Alla inlägg den 9 november 2007

Av Britta Hammarström - 9 november 2007 22:08

...fysiskt illa alltså.

Den här nedstämdheten har nog till stor del en kroppslig grund. Andra förkylningen på kort tid och hur man än försöker intala sig att man är sååå ordentlig och tar det lugnt - pyttsan!

Monster jamköret på Globen var kul - kan enklast sammanfattas i ordet "grabbigt" :0), Janne och Sam njöt förståss, men även 11-åriga Lisa tyckte att det var jättehäftigt.

Men mandrom var inte riktigt på hugget, på vägen hem mådde jag präktigt illa.. Nu känns det lite bättre, skall våga mig på en kopp the´och så ner i paulunen.

Möte med SKK i morgon på Almare-Stäket (eller det kanske skall heta Almare-Stöket, med tanke på hur STOKK:s "provutställning" gick) - jag har inte tid att hålla på och vomera.


Flickorna har varit väl omhändertagna på Helgö medan jag var borta, Bettan lämnade hem dem vid halvnio-tiden. Nu har de precis varit ute och kvällskissat, efter sevanlig hysterisk dans runt matte i en kvart - det snöar!


Tack för vänliga tillrop Lisbeth!





Av Britta Hammarström - 9 november 2007 14:37

I dag är ingen bra dag :(

Novemberdemonen flaxar med sina svarta vingar alldeles ovanför mitt huvud och skriker "hahaha, du är deppig, jag har lyyyyckats,hahohahoskrääään"..


Vänta du!

Återkommer när jag har slagit ihjäl fanskapet :0)

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards