Alla inlägg under juli 2008

Av Britta Hammarström - 1 juli 2008 17:31

...då skall jag hämta Jacquie Bayliss och Chris Millard vid flygbussarna ( jag har kollat att dom inte omfattas av strejken) och installera dem på Ängby camping.

Hem och packa bilen för Almare-Stäket på torsdagen.Torsdag e m kommer Ingrid Low och  Ivy Borg från USA, Ulla Gamberg och Jean från Canada och Mikaela och Ulrika från Götet - så är alla samlade :0)


Nu är jag just hemkommen från Mässan. Karin Ernflo, mandrom och Brita Asp har byggt färdig västgötaspetsmontern - vi blev helnöjda, den är hur fin som helst.På väg ut i entrén för att ta en fika passerade vi finalringen där det jobbades på. Jätteplakat med bild på varje svensk ras var uppställda - och vem sitter på västgötarnas plakat? Jo, min Stina och Karins Ystras mamma Grålötens Alva Alvedon!


Man blir väldigt betänksam när man ser parkeringen....

Hela den stora parkeringen på höger sida om infarten till Mässan är avstängd och uppgrävd! Kul! Flera hundra p-platser borta - man undrar verkligen hur detta evenemang kommer att avlöpa trafikmässigt, både på Almare-Stäket och på Mässan.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards