Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Britta Hammarström - 30 juli 2008 16:10

Min bekanting urmakaren, kom förbi i dag och justerade ett par detaljer på "the never ending story", d v s golvuret - men han har försäkrat mig att jag har livstids garanti på renoveringen :0)

I dag var urmakare Rolf iklädd en T-Ford från 1923, kärleksfullt restaurerad från  skrothög till juvel - visst är den tjusig!

Jag erbjöds en åktur och vi tuffade iväg till Helgö, dels för att Olle skulle få dregla  lite över "Forrden", dels för att kolla på valparna.


Så de växer de små knytena...

4 veckor i morgon och får nu vara ute en del. Den fina valphagen är på plats - där finns både slät mark,gräs,en lagom stor sten att klättra på , liten gran och en massa andra spännande saker - rötter och kottar t ex.

De här 4 har tränat i agilitytunneln  så hårt att de bara svimmade :0)


Hallå! Hur hamnade jag här? Var är ni andra? Har ni fest eller.....


Härunder är faktiskt två, men man ser bara en.


Farbror Acke (14 år instundande julafton)tar en patrullrunda runt valphagen då och då - måste kolla att allt är ok!


Mamma Nadia snor bollen från Gamma - passar på att leka ett tag när ungarna är under kontroll.


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards