Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Britta Hammarström - 28 juli 2008 20:50

..kom det i natt...2mm!!!!Tillräckligt för att binda dammet, inte mer.Ser ut som om det kanske kan dra ihop sig till mer åska i natt - jag får väl gå ut och dansa regndansen och se om det hjälper :0)Klippte ändå gräsmattan i dag - den såg för gräslig ut (hoppsan, så rolig man blev där då;)Tottar här och där och däremellan mest brunt - nu är det bara brunt...Bada, bada med hundarna - nu börjar dom grymta så fort jag svänger om hörnet vid Träkvista och de märker vart vi är på väg.Som tur är har vi hittills varit helt ensamma på det här stället - dom far iväg som projektiler ner i vattnet, tvärvänder och tittar uppfordrande på mig "sno dig sölkorv"!!Jag kan parkera precis intill den lilla strand vi håller till på - bra, för då hinner vännerna inte breakdansa i sanden, utan jag får in dem rätt rena i bilen.Övervägde nyss att gå ut och "göra något" med dem, det är rätt skönt nu - men kände att jag hade bara inte ork. Två promenader och bad får räcka som övningar i dag.I morgon kväll skall vi ta oss samman och träffa träningsgänget på klubben - nu får det allt bli lite ordning :0)Sökträningen i morgon ställde vi in - det är bara inte att tänka på.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards