Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Britta Hammarström - 3 februari 2008 17:14

Ja kära söta - vad skall man tro? Är det spökeri i farten:0)

Knappade in kanal 4 på förmiddagen - bara för att kolla - och si! Plötsligt hade jag alla de tappade kanalerna igen.

Stängde av och åkte till klubben, promenixade, ordentlig och duktig träning med alla tre hundarna - de var så på hugget och duktiga !

Fika med kompisarna Eva och Inger och så tog jag en vända med ävnnerna igen. Bäst att passa på medan man kunde gå i snö:0)


Nu är gumman Tö ute och dryper runt igen, snöandet övergick i regn och nu är allt på väg bort - suck...


Fy attan för gumman Tö,

jag vill ha mera snö!

Anders braskar och julen slaskar,

det var så sant så sant,

och hur blir vi av med denna tant?

"Vita veckor" kan tolkas på flera sätt,

men medge att det skulle kännas rätt,

med lite minus och vitt på marken,

undras om Bore totalt har fått sparken?


Kollade kanal 4 igen när jag kom hem - borta!!! och de övriga i samma "mux" också.

Det är andarna.....huuuuu...


Nä, nu skall jag inte tjata med om mina larviga TV-kanaler, nu väntar vi tills il reparatore kommer.


Har ägnat lite tid åt att uppdatera min hemsida igen, nu går det "som katten tar korven" - som min norrländska mamma sa :0)

Kan dra till med ett annat förfärligt norrländskt uttryck, förmodligen mycket gammalt - den Sundsvallska definitionen på att vara mycket blek - håll i er :0)


"Hon såg ut som ett utskitet äppelmos på en tenntallrik i månsken" - kan inte vara mycket färg där.....




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards