Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Britta Hammarström - 31 oktober 2007 16:03

En vacker höstdag - man får hänga med i svängarna. Ena dagen järngrått, hård vind  och ösregn, nästa dag strålande sol, varmt och lugnt. Kallt i går natt och farbror Frost  börjar redan krypa in på gräsmattan - var ute med vännerna nyss och det var vitt på sina ställen på fältet.

 Hmmm....Farbror Frost...Tant Tö.....hvi så undrar man....


Hippie har bestämt sig för att hon är stor flicka och börjat smyga igång sitt första löp - hon kanske vevar igång Bitte också :0)  

Så - nu skall jag sortera in räkningar och diverse andra papirer. Kan nog tänka mig att koppla av en stund med Mahjongg-spel på datorn  också - är barnsligt road av M. men inte särskilt duktig - övning ger dock färdighet och jag börjar ana hur man skall tackla de lite svårare spelplanerna - men oftast blir det brickor kvar. Jag har nog lite för bråttom ibland - man måste vara mer taktisk...

Fast det är kul hjärngympa;)






Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards