Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Britta Hammarström - 9 oktober 2007 18:57

Trevlig sökträning vid kallvattenkällan på Lovön i dag. Kallt om näsan, men en strålande vacker höstdag.

Hippie fick göra ett par "hitta-övningar" och sedan ställde vi bara ut synliga figuranter med en kampgrej, på vardera sidan av stigen och gjorde markeringsövningar. Jag har tränat en del på mig själv - står man på lagom avstånd och skäller framför matte så lajar vi med leksaken, hoppar man på matte så blir det inget, då börjar vi om.

Hippie snappade detta bra ute i skogen, första gången hon gjort det på andra än mig, skällde bra och kampen är ju alltid lika rolig.


Fick ett gäng bilder från Lena, en av träningskompisarna  med västgötar - från senaste träffen på Södertälje BK.

Jag vill gärna dela med mig  av bilderna, men framför allt av Lenas roliga text till dessa :0)

- Kolla nu när jag härmar en kanin!- Jamen, kolla på mig! Jag kan gå med benen i kors!- Suck - ungar....


Gruppsnok


- Om ni grabbar följer med mig till skogen så ska ni grabbar få varsin Frolic.....  - Har du fått fnatt??- Jamen - de e kul att hoppa i lerpölar! Pröva!- Tjoho - jag ääälskar lera!

 

De Fyras Gäng        (fr vänster Ymer, Stina, Bitte och Gusten)



Det bär hemåt....

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards