Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Britta Hammarström - 27 oktober 2007 15:44

...är ju det gamla namnet på lördag.

Matte skall väl kasta sig i duschen och fixa håret om ett tag - kalas i afton minsann!

Vi har varit på klubben och tittat lite på tävlingarna där, appellspår och lydnadsetta och trea i dag, sök alla klasser + lydnad två och elit i morgon.

Bitte och jag gick ner på plan då tävlingarna var klara och jag körde lite "gladträning" med henne - inget allvar i dag - det kommer i morgon :0)

Stina var näst i tur, hon svarar verkligen bra på min omlagda träning - man lär sig hela tiden nya saker (tack och lov) - vi tar en liten bit i taget, det kanske blir en lydnadstrea till när allt kommer omkring.... men vi har ingen brådska.

Med Hippie är det fortfarande främst kontakt, kontakt, kontakt, som gäller, men också lite sitta kvar och inkallning. Hon har ett riktigt bra läggande, smack med frambenen i backen - nu följer baken med också :0)


Kalas ja, ,men bara några hus längre upp på gatan, hos goda vännerna Rolf och Anita - vi blir några stycken, gammalt säkert gäng ;)

Jag är kallad till kl 09 00 i morgon, det blir ju faktiskt kl 10 00, så jag får en timme extra att sova ut efter kalajset.

Jag hade väldigt länge svårt att komma ihåg vår och höst  huruvida det var att ställa klockan fram eller tillbaka - men så hörde jag på radion någon gång "tänk så här: på våren ställer man fram trädgårdsmöblerna, på hösten ställer man tillbaka dem" - lätt som en plätt!


Hämtade i dag ut biljetterna till Monster Jam-galan på Globen 9/11, dit jag skall gå med son och två av barnbarnen (monster trucks och freestyle i motorcross). Där blir det nog bäst att ta med sig öronproppar!



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards