Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Britta Hammarström - 25 oktober 2007 15:54

..har nu åkt  hem. Så roligt att se dem alla tre - flera månader sedan sist.

Ruben har verkligen blivit vuxen - jag har lite fel vinkel på den här bilden, han ser kortare ut än han egentligen är.


Pappa Valle är lika cool som vanligt, Stina blir lite förtjust när hon träffar honom, Bitte lite vördnadsfull först  och Hippie försökte verkligen trigga Valle till lek :0)


En fin skogspromenad i en så gott som totalt tom Jungfrusundsskog, mötte bara en liten dvärgschnauzerherre,  som snabbt passerade.


Gänget hade det mysigt, sniffade runt, minglade glatt med varandra, Bitte och Hippie hade galna jakter, Stina hängde på ibland och Ruben ville nog gärna, men han visste inte riktigt om han vågade - morsan var ju där.....

Valle, han gick som vanligt som en suverän kejsare, artigt konverserande till höger och vänster, men inte nedlåtande sig till att delta i några barnsliga jakter.



De stiliga herrarna Feldt - far och son.


Hemma igen åt vi en god lunch som Valle och Rubens matte Birgitta medförde  - det märks att gossarna är vana att vara hos mig och flickorna, har inte så svårt att koppla av :0) Här är lite mer naturlig storlek på Ruben.


Nu har de åkt hem och vi har varit ute en sväng till - en genomgång av lydnadstvåan med Bitte följde, sedan blev det lek och stoj en stund.


Resten av dagen tänker jag ägna åt mig själv, d v s lösa färdigt DN:s söndagskryss, läsa igenom resten av mig tillsända papirer angående World Dog Show, kolla upp lite saker på datorn och....ja, inte så mycket mer...


Blev "inkallad" i dag, skall jobba några timmar i morgon - kul!





Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards