Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Britta Hammarström - 20 oktober 2007 23:31

..hög tid att slänga sig i bingen...

For till Rosshyttan på förmiddagen - lätt att hitta till Lillemor och Knutte. De bor på ett helt underbart ställe,mitt i skogen, fint fräscht hus, många tusen kvadratmeters ägor  runtom, 2000 kvadrat inhägnat till västgötapojkarnas fromma.

Vi - Maarit, som sovit över här - kom långväga ifrån - och jag,blev serverade jättegod laxlunch.

Sedan vidtig valberedningsmöte - vi tycker att vi fått ihop en mycket lovande styrelse, lite finputs, sedan så....

Jag vädrade mina hundar fler gånger under dagen, tyvärr hade husets ena västgötapojke fått  kennelhosta, så jag ville inte riskera något, med tanke på snar parning. Trist! Annars hade alla götarna och även Hippie, kunnat rejsa vilt på den härligt inbjudande marken.


Plötsligt blev klockan över halv fyra - vojne då! Jag skulle ha middagsfrämmande klockan 18 00. Hastigt uppbrott för mig, körde liiite (men inte mycket)  för fort hem. Kunde senarelägga middagen med en halvtimme, eftersom mina gäster (bästa vännerna) bor 3 hus längre upp på gatan.


Nu har polarna gått hem, mina vovvar har varit ute för sista gången - klart dags att gå i säng. Hinner dock sova ut helt ok innan det är dags att promenera vännerna och åka till  Ågesta, för att vara hejarklack åt Anna + Yra.


God natt!









Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards