Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Britta Hammarström - 29 maj 2008 20:37

I dag hade colliemaffian förlagt sin träning till Södertälje Brukshundklubb, en fin klubb med härliga appellplaner.

Ungefär mitt på planerna finns en stor dunge med träd, den ger fin skugga - där tränades det ordentligt. Efteråt bröt det förståss ut fikande och snackande.

Några åkte sedan hem, resten åkte till Enhörna för att kolla in var banketten skall vara efter lördagens SM-tävlingar. Den deltar inte jag i, jag har mina kompisar från diverse hörn av världen att ta hand om och umgås med på Ekerö :0)

..och farbror Acke Ackspett var med ...


Hallå Azlan - hitåt skall vi...


Så bekvämt att åka till Södertälje från Ekerö - man tager färjan från Slagsta och killevippen, så är man i S-tälje.

Tog några bilder på vägen hem - det finns vackra vyer att titta på under den 9 minuter långa överfarten.


Vi siktar Ekerö i fjärran!


Sommar, sommar, sommar...


Vild och vacker....


Och nu mina vänner - om 10 minuter - Brottet !!!!!

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards