Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Britta Hammarström - 1 maj 2008 18:30

..med sköna maj att göra....Vi pratade om den här videosnutten vid fikat i dag - jo Marianne, jag har fått den tidigare, men det var längesedan, fnissade glatt åt den i dag igen :0)Delar med mig av den för att den är så gullig - vovven får mig omedelbart att tänka på Bitte...vet inte varför...:0)http://www.youtube.com/watch?v=bNYIH_soi1o

Av Britta Hammarström - 1 maj 2008 17:43

..är väl ungefär allt jag kan haspla ur mig i dag.

Lite bloggtorka....

Trevlig och god middag i går, knallade hem vid 23-blecket.

Slappardag i dag - åkte ut och matade katten Simon och kaninen Linus hosfamiljen Hammarström i Kungsberga, de är i Skåne över helgen.


Träff med colliemaffian på klubben - träning, fika och snack.Lite dammsugning - är vi förvånade.....

Ordentlig promenad med vännerna, tagit in tvätten och nu är det snart kväller.


I morgon är det sökträning, skall också åka till Gustavshill och köpa något riktigt giftigt - min älskade gamla julkaktus (som nu är runt 80 bast!) har angripits av några små feta, vita lususlingar (ullöss?).

Biologiskt bekämpningsmedel, som man miljövänligt har försökt med, gång på gång på...., det var blaha, blaha det , lössen lever och frodas - nu jä... skall jag giva dem på moppo :0)

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards