Alla inlägg den 23 september 2009

Av Britta Hammarström - 23 september 2009 17:38

Sökträningen förflöt under lugna former på förmiddagen. Bitte gjorde dock inget särskilt bra pass - jobbade som bara den i skogen men hade svårt att hitta figuranterna - de var nästan för väl gömda, för en appellruta.

När hon hittat andra figuranten var hon sååå tröööött, skällde 4 gånger och så gick hon därifrån Tungan ute.

Nåja, hon gav inte upp sökandet och vi ordnar till träningen för henne så att det blir bra.

Dold figurant rakt ut, så att jag kan se figuranten och se vad Bitte gör när hon kommer dit - mycket beröm från fig. när hon kommer snabbt till skall (fast fig. fortfarande är dold).

Det ska nog fixa sig - värre problem har vi haftFlört

Nu ligger vännerna och gonar sig i den sista solen i trädgården. Vi tog en skön skogsvända efter söket, innan vi åkte hem.


Har suttit i säkert en timme med HP:s support - dessa datorer........

Det var min lap-top som fick spunk och inte ville hitta Internet - liten bug som surrade runt - men nu är saken biff!

Jättetrevlig och duktig tjej som hjälpte mig - känns skönt när man kan bli guidad och faktiskt förstår vad hon säger - mandrom börjar nog bli en riktig datanördCool


Hur var det nu med farmodern som kidnappade? Och vilket kid nappade hon?

Jo, jag gled iväg till Elis dagis och hämtade honom - som vanligt på onsdagar. Hmmm, ingen barnstol lämnad...mutter....

Men det är inget större problem egentligen,Eli är så stor att han kan sitta i stolen som man fäller ner mitt i baksätet. Dessutom tycker han att det är kul för han ser mycket bättre där.

Vi kom hem och Eli fixade runt här - då ringer sonen d v s Elis far och säger "är det du som stulit Eli"?

"Ähhh...stulit....men det är ju onsdag".....

"Jamen du skulle ju inte hämta honom i dag!"

Inte fanken kom jag ihåg det Oskyldig

Och jag är ju ingen främmande perschong för dagispersonalen så de reagerade inte förståss.

Och Pernilla fick ta en liten extra tur och hämta gossen här - och kunde samtidigt ge mig glada tidender -Elis dagis läggs inte ner som befarat!

Föräldrar och personal har agerat å det kraftigaste - vilket har resulterat i att förslaget drogs tillbaka - yesss!





Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards