Alla inlägg den 6 september 2009

Av Britta Hammarström - 6 september 2009 13:58

Pratade med Anna Jarander i dag - hon berättade att vid agilitytävlingar i Tidaholm denna helg har totalt 11 (!) västgötaspetsar deltagit! Yay!!!

Det måste vara rekord vid en och samma tävlingshelg :0)


Ur led är tiden - d v s ur led är min hjärna :0) Hela förmiddagen inbillade jag mig att det var måndag - var på väg att ringa sotaren för att meddela var jag tänkte leka "gömma nyckeln" eftersom jag inte är hemma när det skall sotas.

När jag vaknade var jag helt inne på att åka till klubben vid 11-blecket - "jag har ju valpkurs kl 13"....

Stopp och belägg! Nu har det nog brunnit lite i proppskåpet :0)

Mandrom har nog haft lite för mycket bränsle för den gamla hjärnanpå sistone - arbetat, två tidningar att sätta ihop, kolla allt med MH 13/9, få ut PM, gått på RUS-möte, varit i Herrfallet.....


Den här helgen har jag  alltså växlat ner, bara ägnat mig åt hundar och hem + trädgård - ganska skönt!


Tillbaka till agilityn - Annas Yra är med i ett agilitylag som kvalat in även till nästa års SM - Yra är syster till min Stina och blir alltså 9 år i november - vilket inte verkar bekymra Yra särskilt mycket :0)


Ingen har väl undgått "Mission possible"? Den fantastiskt roliga film som Lena Larsson gjort med Ymer och Gusten. Har ni till äventyrs inte sett den, gå för all del in på http://ymer.bloggagratis.se/ och bered er på en fröjdefull stund :0)










Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards