Alla inlägg den 15 september 2009

Av Britta Hammarström - 15 september 2009 17:48

Jo, den arma själen har väl kravlat sig upp ur pölen och håller som bäst på att frottera sig torr - med hjälp av vänliga tillrop och samtal.

Och allrasombästa Snygg-Göte - du har så rätt! " A 70% chocolate bar works wonder" - det är utrikiska Göte och betyder helt enkelt "choklad gör susen" :0) (just det-" works wonder" heter det, kom jag på efter ett tag...)


Söt-Stina och jag var på rallylydnadskurs i går kväll. Åh, så roligt det var - Stina och jag hade lika kul. Stina kom ihåg i stort sett allt från förra kursen och jag själv kom faktiskt ihåg en hel del.

Jättetrevlig och duktig instruktör och lika trevliga och mycket engagerade kurskompisar. Det här vill jag tävla i med Stina. Who cares om tävlingarna inte är officiella!!


  

"Men asså´matte, här förstår jag inte riktigt - hur var det man gjorde"????


Bitte gjorde ett kanonsök i dag och i morgon är det Hippies tur. Om en stund skall jag åka till klubben och höra på en föreläsning om hundar och mentalitet - föreläsare är Ingrid Tapper.


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards