Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Britta Hammarström - 29 juli 2009 14:00

..av den fina "Mikkel-filmen" provade vi lite nya grejor på baksidan.

På klubben drar vi en repa på agilitybanan ibland, vilket vännerna alltid uppskattar - i skogen har det hoppats upp på stenar och ikullfallna trädstammar sedan valpben.

Men i trädgården har det inte blivit så mycket balansövningar - dags att prova :0)

Testade "hoppa i skottkärra" först.


"Ok - nu står jag här".....


" Sitta i den - kan jag väl - och vitsen är...???"


"Hit me´godiset"!!


 Det gick ju bra. Jag tillverkade sedan en enkel "gungbräda" - bara en låg en - men de måste ändå väga ner den.


Först Bitte - Stina kollar konstruktionen med stort intresse


Så Stina  - mer konstruktionskontroll :0)


..och så Hippie


Till sist - liten övning i att stå på plastlåda

Stina först ut - klarar det galant

Likaså Bitte...


Jag var fullt nöjd med att Hippie ställde framtassarna på lådan

 -

Absolut inga avancerade övningar - men både vännerna och jag tyckte att det var kul - och vad gör man inte för gott godis :0)


Av Britta Hammarström - 29 juli 2009 10:06

Titta på denna helt underbara film med den härliga Mikkel och hans unga tränare - man blir såå glad! http://www.youtube.com/watch?v=-n5sZVfKiRk

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards