Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Britta Hammarström - 17 juli 2009 11:39

..i mina öron.

Det har det gjort i flera år av och till, i morse upplevde jag också lite lägesyrsel.

Jaha, tanten kanske har fått lite oordning på kristallerna i örat, det brukar ju medföra s k "godartad lägesyrsel".

Eller fått en vaxpropp - eller fått förhöjt blodtryck - eller har början till Mb Ménière.....

Det kommer att utkristallisera sig - om man får vara så vitsig :0)

Yrseln har lagt sig - suset är kvar. 

Tar kontakt med dr Thomas på måndag så får han ta en titt på tanten.


In any case tar mandrom det lugnt över helgen. Janne fyller 39 i morgon - födelsedagsfika där blir nog den vildaste aktiviteten :0)


Tömde min telefon på bilder. Hittade de här två från Gränna - vilken liten gullig stad det är och vilken fin strandpromenad de har, bl a utmed den här långa piren.

Tog det här kortet för att vattnet hade en så vacker färg - skiftade nästan i turkos - men det syns inte så väl på bilden tyvärr.


Brudarna och jag gick ut på piren, Hippie ville nog helst komma i vattnet, men det var inte riktig läge för det där;)




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards