Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Britta Hammarström - 26 juli 2009 15:56

I dag har jag varit och hälsat på ett litet Skrålle-troll - och matte Ylva, husse Ronny  och goldenflickan Jenny.

Skrållan kom farande och ville hälsa och pussas hur länge som helst ;)



Inne i huset kom  Jenny och ville också hälsa, hälsa, hälsa.....

Skrållan är fortfarande minst av Bittes valpar, men väldigt proportionerlig, väl musklad och pigg som en pelikan. Just nu har hon inte mycket till kostym på sig, all valpullen är väck.


 Mattes knä är  en bra plats - Skrållan är som sin mor Bitte - älskar att sitta eller ligga i knät - gör också som sin mor, hoppar blixtsnabbt upp i knät utan m insta förvarning.



"Min husse gick ut här - och jag fick inte följa med".....

Husse Ronny är stor idol ;)




Jag tränade lite ranta-runt-i-ring och stå med Skrållan på gräsmattan - hon gör ju sin utställningsdebut den 23/8.

Vi tränade också stå på bord,definitivt inga problem, Skrållan tar sig gärna upp på bord utan att bli ombedd, om vi säger så :0)

"Jag vet att du har köttbullar där matte"


"Ok, nu rå´? Får jag köttbullar nu - jag ser dom"!


 Jenny och Skrållan - kompisar i vått och torrt


Här har vi en matte som vill ha sina hundar med sig - alltid :0)

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards