Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Britta Hammarström - 23 juli 2007 21:04

Mailade info@bloggagratis.se - visst hade det varit strul! Man bytte server i helgen och det skapade lite oordning. Nu är allt ok igen.

Av Britta Hammarström - 23 juli 2007 11:20

Häpp - så snabbt vädret slog om, i dag är det blygrå himmel och regnet kommer väl närsomhelst.

Liten promenad med vännerna, därefter lite jobb i trädgården, klippte de delar av häcken som inte är nerklippta och föryngrade (dom delarna växer nu så att det nästan hörs, det gjorde susen). El-häcksaxen är tung och det är jobbigt att klippa med den över axelhöjd. Har just nu t o m svårt att skriva, händerna darrar som asplöv - men det går över - jobbet är gjort.


Hittade de patetiska resterna efter Stinas CK-rosett från i går - sist den siktades i helt skick låg den på ett bord - mystiskt - HUR kan detta ha gått till? Hippie går runt, lite förläget småvisslande och Stina ligger och gråter i min säng. Jag herreje, nu får jag trösta Stina och ta ett snack med Hippie :0)



Och här är flickorna i stugan på Skantzö camping. Vad gjorde man utan kompostgrindar ;)


Hmmm, bloggen bär sig lite märkligt åt, den här bilden är bara inlagd en gång, men visas i två upplagor, när jag vill redigera så finns det bara en bild - går alltså inte att ta bort nr 2 - och i går fick jag göra tre försök innan jag fick in mitt inlägg...



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards