Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Britta Hammarström - 21 juni 2008 18:10

I dag har vi inte gjort många knop. Larvat runt på lite promenader, i övrigt har jag stretat med Collie-SM katalogen - börjar ana färdigstatus tack och lov!


Midsommaraftonen var mycket trevlig och glammig, underbar mat och goda drycker.

Fick slita ett tag för att få tag i en taxi - ont om taxibilar var det gott om, kan man säga :0)

Började känna lite magpirrning när det ena taxibolaget efter det andra bara meddelade "inga bilar på flera timmar" - men så löste det sig i alla fall. Midsommarafton och julafton tar de inte förbeställningar här ute.

Kom hem kl 23, vännerna hade varit ensamma sedan strax före 18, lite för länge för att mitt samvete skulle må helt bra, men de var bara yrvaket glada när jag kom.


Tänk en sån´snäll matte västgötarna har - som har planterat en radda smultronplantor  bara för deras skull :0) Om jag kastar mig över plantorna först så kan jag möjligen hinna få med ett smultron själv. Snart kommer hallonen också, där kan jag i alla fall plocka de som växer över "göte-höjd" om inte Hippie kommer på att hallon är smaskens.

Alla tre går också och nallar krusbärskart - att dom gillar det, di är ju rätt sura än så länge.



 



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards