Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Britta Hammarström - 16 juni 2008 15:38

Så är vi åter från vår 150 mil tor långa utflykt way up north.

Och så bra det gick!

Min reaktion under hela utstället var "nämen  kan det  vara så här, Bitte har blitt champion "..... "nämen, är Stina verkligen  BIR"......"nämen, nu har domarn´gått tre varv och sagt tack och adjö i gruppen, inte kan vi väl bli placerade"....."nämen, inte kan vi bli placerade i blå-gula hund också"......


Men så var det,så  fantastiskt roligt var det.

Utställningsplatsen i Vännäs är fin, bra med plats och vänlig stämning. Minns den från några år sedan när Peter och jag var där och jag ställde ut Stina och Clara - även då vet jag att jag var nöjd, men minns inte exakt hur det gick.


Här ett kort på de små rosettbemängda damerna - ser lite reströtta ut....(eller kanske blasé....hähähä....)


Stort och varmt tack från mig och småfolket, för alla glada  tillrop och vänliga grattlaschoner :0)


Jag skall återkomma och plåga er med lite mer semesterbilder så småningom ;) nu gäller det först att bli färdig med Collie-SM-katalogen.



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards