Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Britta Hammarström - 9 juni 2008 15:51

 Kan ni känna doften?

Det finns inget som doftar så ljuvligt som vilda rosor, eller heter det nyponrosor ? - man bara fylls av den och kan stå hur länge som helst och njuta.

Betydligt mer uthärlig värme i dag, i morse t o m lite svalt.

I kväll är sista gången på anatomikursen, alla skall ha med hundar och det skall springas och så - skönt att det är några grader svalare.


Den här dagen har annars bara liksom glidit förbi. Höll på ett par timmar med MBK:s tidning på förmiddagen, det börjar närma sig färdigstadiet nu.

Har vattnat och kom till min sorg på att jag totalt glömt en buske som jag satte utanför tomten för ett tag sedan - den har tvärdött förståss, förlåt lilla busken....

I början var jag så duktig och vattnade den regelbundet, men den står lite undanskymd och så försvann den ur mitt medvetande också.

Tränade lite kort med var och en av hundarna, med Hippie gick jag dock igenom i stort sett hela appellydnaden och det gick riktigt bra - nu förstår hon verkligen alla momenten.

Bitte och Stina fick för omväxlings skull träna utställningsspring och uppställning - dom är såå duktiga :0)

Hmmm, nu måste jag kolla varifrån brandlukten kommer - inte bra att känna sådan när det är så torrt...

Det finns inget i huset som  kan lukta, det kommer utifrån.







Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards