Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Britta Hammarström - 11 juni 2008 21:18

.. att mandrom avreser norrut i morgon och återkommer till Ekerö å söndag.Har anmält flickorna v-spets till Vännäs - hur galet långt bort som helst :0)Hippie åker på kollo, d v s hon är med Bettan och Olle på deras ö utanför Hörnefors och så avhämtar jag henne på hemvägen.Såvitt jag kan se är det tre tikar som  har möjlighet att ta cert på lördag, en av dem är Bitte.....En av de andra två vet jag vem det är,en Skogsrövaren-hund,  är det möjligen någon som vet vem den tredje är?Skall jag börja darra med underläppen redan nu och känna att resan bara var åt h-ete och i onödan och bortkastade pengar och kan jag aldrig lära mig och du skall inte tro nåt´och.....Nä, jag får se det så här - Bitte är i kanonform och har en chans av tre - punkt.Alltså - no blogging until sunday evening. Fast går det bra kommer jag antagligen att begära tid i Rapport eller radionyheterna :0)

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards