Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Britta Hammarström - 5 mars 2009 19:41

I dag har jag hälsat på  Skrållan i hennes nya familj - i dag bestående av Skrållan, matte Ylva och goldenfröken Jenny - husse Ronny kommer hem i morgon.

Tog bara knappa halvtimmen att åka dit, trots att de bor "söder om stan´", färjan är suverän!

Oj, så roligt det var att träffa lilla Skrållan igen, en månad efter att hon flyttat från barndomshemmet.

Skrållan kände helt klart igen sin gammelmatte, pussades och vickade på sin (väldigt korta) stump, låg i famnen, tuggade på fingrar, gosade i största allmänhet.

Lilla damen har vuxit en hel del! Skrållan var ju den valp som var något mindre glupsk än de andra, men det verkar hon ha tagit igen med råge :0)

Matte får t o m börja minska lite på käket...

Hej!


Hade jag inte tagit kortet själv hade jag stenhårt trott att detta var ett kort på Bitte ;)


Som sagt - inte helt olika...


" jag har det så bra i mattes famn"


Härligt att se hur bra Skrållan har det!

Och hur bra kompisar hon och goldenflickan Jenny är.

Fick tyvärr inga bra bilder på Jenny, men här är ändå en, när hon ligger hos matte i soffan (var annars.....)


Träffade också en väldigt trevlig kompis till Ylva. Åsa har två "nakenkineser", fast den ena är en powder puff. Och hon tävlar lydnad med dem, tränar nu elitklass!!!!

Wow!



Av Britta Hammarström - 5 mars 2009 09:02


 Titta, lyssna på gamle fine Ludde Armstark och låt sinnet få frid .

Jag fick länken av en mycket kär vän i hundvärlden - tack Dojan :0)

 http://www.youtube.com/watch?v=Rooyt3ptNco


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards