Alla inlägg den 19 april 2009

Av Britta Hammarström - 19 april 2009 20:21

...så himla märkvärdigt var det inte! Kom igen efter appellsöket 2 maj så får vi se hur det låter då......



" Himmel så booooring! Jag har inte vunnit någonting i dag"


 "Nu har jag bäddat som jag vill ha det - nu knoppar vi en stund, eftersom det inte verkar hända ett dugg mer i dag..."


Den konstiga blåa schyspangdylen på bordet är klubbens "mental-Dumpe" - hemtagen för lite uppdatering vad gäller byxbenen.

Av Britta Hammarström - 19 april 2009 18:12

...den helgen i ett dammoln nedåt vägen :0)


I dag har jag varit tävlingsledare för lydnadsklass II på hemmaklubben. 11 st tävlande, trevliga ekipage, men som vanligt ömsom vin och ömsom vatten. Några väldigt duktiga, några som behöver lite mer tid på sig.

Känns fint för klubben när tävlande kommer fram efter prisutdelningen, tar i hand och tackar "för en väldigt trevlig tävlingsplats, vi kommer tillbaka"!


Paparazzifotograferna Bettan och Olle smög runt och plåtade hej vilt under gårdagens evenemang i Sätra  - Olle talade om att de tagit 250 bilder ;)

Men det går fort med den kameran...

Jag har fått en CD med bilder - här är några.


Prisutdelning i klass II, damen bredvid mig vann med sin duktiga border terrier, men bilen med hunden stod en bra bit bort, så bara Bitte kom med på bilden.



Aaaammmeeeeen.... en sådan rosaflett vill jag också ha...


 Hippie, flankerad av två stiliga herrar med glada mattar.



Du och jag matte - nu kör vi!!

Tjooohej!


Tävlingsledare Eva, skrivare Conny och domare Mia var en tuff trio, stod i flera timmar i den pinande snålblåsten och kylan, utan gnäll.


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards