Alla inlägg den 4 april 2009

Av Britta Hammarström - 4 april 2009 16:56

..för glatta livet :0)

Väntar med återhållen andedräkt på info om Hilmas ringdans.

Och Mia, självklart tumhålls det även för Iris på fredag !

Jag funderar starkt på att åka in och titta på colliesarna. Dels för att jag vill se Iris och dels för att kolla var Kistamässan ligger och hur det är med parkering.

Nästa gång man knycklar ihop tummarna blir då för Lovis, den 9 maj, då hon ställs ut på SKK-s utställning i Larv. Heja Lovis :0)

Men tumhållningen gäller naturligtvis också Julie, Mikaela och Ulrikas andra västgötadam, även hon är anmäld.


Har just beställt en stuga i Eskilstuna 1-2/5. Tävlar sök med Hippie den 2/5 och har inte lust att stiga upp sisådär kl 04 för att köra till E-tuna. Det tar bara ett par timmar, men söktävlingar brukar börja tidigt.

Nä, jag gör som jag brukar. Ser till att jag är så nära som möjligt dagen innan, från stugan till Eskilstuna BK tar det bara 10 minuter - perfekt.


Vårpyssel i trädgården i dag.

Klippt hela min vinodling *fniss* - d v s två (nya) små stockar som står mot ena garageväggen och en (gammal) som står mot den andra väggen.

Krattat lite,till vännernas högljudda förtjustning och klippt rosorna.

Olle kom och hjälpte mig lyfta ut trädgårdsmöbeln, bordsskivan väger ton!

Vi fikade i solen, Olle åkte hem och jag tvättade bilen.

Nu har vi gått en stillsam och enslig skogspromenad - slut med aktiviteter för i dag!




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards