Alla inlägg den 21 december 2009

Av Britta Hammarström - 21 december 2009 20:00

Snart "launchas" min nya hemsida.

Inte så väldigt olik min gamla - men klart uppfräschad och framför allt - betydligt enklare att uppdatera än den gamla.

Länken till min blogg kommer att ligga till höger i stället för till vänster -hehe,  nya djärva grepp   


Av Britta Hammarström - 21 december 2009 16:51

...med bilder av hundar i snö....


Men det är svårt att låta bli att plåta - det blir så mysiga bilder   

Birgitta ovch jag tog en vända på Skytteholms-banan - Birgitta pulsar på - det var banne mig inte lättgånget.

Vi gick en dryg halvtimme, det räckte bra.




Ooopppsss! Här har Stina kört fast

 

"Jag hörde nåt`"! "Vaddå, vaddå - var, var"???

Här är det Stina och Hippie som jobbar  - att dom inte fryser näsan av sig....

Här kommer Bitte upp för lite luft  - dom är inte kloka....

Stina ger sig inte i första taget....

"Aktarej Bobby, nu kommer jag"...  "Hjälp, hjälp, en galen collie är efter mig"...

 

"Ni kan inte taaaa mig"...

                 

Eftermiddagspromenaden förlades till grusvägen ner mot sjön - plogad   

Nu skall det gräddas 1-2-3-kakor och göras ischoklad - sen´ blir det inte mer julsnask.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards