Alla inlägg den 14 december 2009

Av Britta Hammarström - 14 december 2009 15:19

   Den här gossen kom på besök i dag, tillsammans med sin matte Birgitta,morbror Ruben och morfar Valle

Världens gladaste och gulligaste Alex!


Mern Alex och Ruben!!!!!  Ni har helt missuppfattat ordet "bordsskick"  

 

Den fine 11,5-årige gentlemannen Valle


Efter en kaffestund åkte vi till golfbanan vid MBK och där blev det rejs!


 


Här tar Stina och Hippie en svängom

Bitte är fullständigt övertygad om att hon skall ha valpar, har inte tid med slika frivoliteter - hon fnattar bara runt och ser allmänt "upptagen" ut - snart kommer hon ut ur sin bubbla.


Alex och Hippie hade störtkul!  Alex jobbade hårt på att hinna ikapp "snabbare-än-vinden" Hippie

         


Hela götefamiljen får godis av Birgitta.

  

Jag tror att både Birgitta och jag njuter lika mycket av de här träffarna - det är så himla kul att se hela gänget tillsammans och se hur trevligt de umgås.



Gräsligt, gräsligt, övermåttan gräsligt- men så här såg jag ut på rasparaden

Inte konstigt att vi inte fick något pris   .Om ni undrar vad jag har på huvudet så är det faktiskt en keps med västgötaspetsmotiv - men skärmen har av någon anledning liksom försvunnit på bilden

      

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards