Alla inlägg den 1 december 2009

Av Britta Hammarström - 1 december 2009 19:02

  ...hälsade vi på i dag - och matte Lena också förståss.

Karin och jag åkte tillsammans,hon hånkades upp i Slagsta. Karins tre göte-flickor var hemma med husse, mina vänner hängde med.

Beundrade Lenas kanonfina hus - hur tjusigt och smakfullt som helst!

Grabb-trion kom ut när mitt gäng släppts ur bilen.

Mutter, mutter sa Stina och Bitte, men ok då, det var ju västgötapojkar...

Men den där stora f-n! "Han var inte med när vi träffade Grabbarna G förra gången!!!

Hippie gnisslade som en illa stämd fiol och rynkade på nosen åt stackars Quba, Grabbarna G fick sig lite rynk dom med.

Vi gick in och alla utom Hippie minglade in i köket - Frk H. la sig demonstrativt i hallen och där låg hon....tänkte inte vara i samma rum som den där

stora drummeln .....

Hade vi haft tid att gå en promenix i skogen hade det inte dröjt länge förrän hon rejsat med både Quba och Grabbarna G. men nu hade vi lite att avhandla och då fick frk H ligga där och sura.


Materialet till rasmontern gicks igenom - blir nog en attans fin monter!

Tack för "go´fika" Lena och tack Karin för smarrig kladdkaka!



"Hrmm, ursäkta damen - jag upp fattade inte damens namn..."

"Namnet är Bitte, och nu har jag sagt det tre gånger"!!


 


Bitte och Ymer hade ett litet snack...

  


Bitte och Stina tyckte  att det var bäst att hålla ihop - "om den store kommer"....

  


Nu var det så att "den store" d v s Quba är en väldigt hyvens pöjk, - bara lite...ja...stor!

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards