Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Britta Hammarström - 21 oktober 2009 19:20

Äntligen!

Jag har lärt mig att lägga in filmer på You Tube - här är en snutt på Bittes valpar,vid väldigt tidig ålderGlad


http://www.youtube.com/watch?v=oZuaggcBq48



Av Britta Hammarström - 21 oktober 2009 14:10

.. hur var det nu??

" Jag brukar försöka se till att ha kameran me dmig, man vet aldrig vad som dyker upp"...

Och i dag, på hemväg efter sökträningen vid Kallkällan på Lovön, när SEX (6) ståtliga älgar strosar runt på fältet en bit från vägen - var var kameran då ???

Här ser ni ett ynkligt försök att plåta bjässarna med telefonen - Skrikandes aaarrgghhh


  


Jag njöt ändå en bra stund av synen.


Åkte hem och strax efter hemkomsten kom Olle och hjälpte mig lyfta in skivan till trädgårdsbordet i garaget - så! Nu är allt inne, som skall vara inne.

Vi fikade en stund och nu skall jag langa in de gambla mattorna i bilen, för vidare transport till Skå återvinningscentral, som ligger en liten bit från avfarten till Elis dagis.


Voj, voj Eli! Hur skall det gå på söndag? kommer du att bli skräckslagen eller bara tycka att det är "cooolt"

Jag har fått en hel A4 med information och förhållningsorder från Globen inför "walking with Dinosaurs"....


  




Hehehe - när jag tittar på gårdagens bild av Bitte och Dino här - kan jag se vissa likheter... Förlååååt Bitte Tungan ute

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards