Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Britta Hammarström - 7 oktober 2009 19:16

... det är mina tre "furry friends" det!

Sedan har jag tre andra änglar - men dom går på två ben och är 16,13 respektive 4,5 år Glad


Men di här behårade typerna - vad gjorde jag utan dom?

Dom sviker aldrig, dom är aldrig småaktiga, elaka, "söker icke sitt", är inte korkade, har humor......

Älskade små vänner - tack för att ni finns!


I dag var vi vid Bromma Gård. Jag kom tidigt i vanlig ordning, för att rasta flickorna. Vi halkade iväg längs en stig som går över bergig mark - rent livsfarligt! Så in i bänken halt och slipprigt! Till slut fick jag förpassa mig  till sidan av stigen och gå där - nej, här kan vi appselut inte vara och träna sök!

Tog några darriga bilder med telefonen - jag njuter så otroligt av att se Hippie, Bitte och Stina snusa runt i lingon- och blåbärsriset,känna vår samhörighet, hur de kollar upp att jag är nära, kommer och petar till mig lite ibland..

Hippie kör gärna nosen i min hand, Bitte och Stina puttar med nosen på mitt ben eller bara kommer och  tittar på mig.


   


Bilden på Bitte är verkligen usel - rena fixeringsbilden  - var är västgöten?

  


Vi var bara fyra i gruppen i dag - httade en bättre plats att vara på och vallade en appellbana.

Bitte och Azlan skötte sig bra, vi säger väl "tvi, tvi, tvi" inför söndagen...Tungan ute

Det blir som det blir.....


Eli är hämtad för en timme sedan, jag skulle ha tvättat ett par fönster till, men det får bli i morgon.





Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards