Alla inlägg den 25 december 2007

Av Britta Hammarström - 25 december 2007 15:38

..på julhelgen tillönskas alla!

Hoppas att ni fick en lika fin och trevlig julafton som jag har haft.Vi sammanstrålade på Helgö på eftermiddagen, intog magnifikt julbord, med bl a lutfisk - gott! Så småningom blev det julklappsutdelning.


Jiihaa! Jag fick Mentalitetsboken, som jag önskat mig, fick också "Med sikte på 10:an" - nu ska här insupas nya kunskaper och nya träningstips - träningstips baserade på belöningsinlärning!


Hippie deltog naturligtvis intresserat i Elis öppnande av julklappar - Bitte och Stina önskade här inte riktigt vara med på bild :0)



Uj, så trött man blir av allt julfirande - skönt att knoppa i mattes knä tycker Bitte.


Eli höll ut med gott humör, ända tilll framåt 22.30-tiden - fattar inte hur han orkade.

Här har han parkerat sig på en hunddyna och försöker hänga med på Iceage på TV - ser mest ut att sova med öppna ögon....


Och här har vi alla 7 polarna - gamle Acke-Packe fyllde 13 år på julafton!

Alla hundarna fick varsin burk Caesar med kalvkött i julklapp, katten Russin fick en burk Sheba.



Vi har gått en 1.5-timmespromenad i dag, tänker inte gå ett steg till - men vi skall ägna oss åt lite positionsträning inomhus - jag har läst på :0)

Svejsan!




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards