Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Britta Hammarström - 10 februari 2010 14:59

Nejdå, inte pann-krångel, den sköter sig utomförträffligt.

Däremot kom fakturan på oljeleveransen i dag - här tar man redigt betalt - 450.341 spänn   

Samma sak hände vid förra årets leverans - det kom en faktura som begärde en ohemul summa penningar, jag ringde och frågade försynt om det verkligen stämde... Den unge mannen som svarade gjorde en pudel och jag fick en ny faktura.


Hmmmm...

Undrar om di hoppas på att "i år har nog demensen slagit till i alla fall - hon märker nog inget, säljer familjesilvret och betalar"   

Nej så illa är det inte, företaget ringde i princip samtidigt som jag fick fakturan - ny pudel i telefonen och jag kan göra en papperssvala av fakturan och invänta ny.


Men lite klantigt är det........

Undrar hur många till som fått felaktiga fakturor.....


Lunchträff och träning på klubben.

Först gick Birgitta och jag med vännerna ut på golfbanan. Det ryktades om att det skulle finnas ett skoterspår "någonstans" och si! Vi kunde gå en smal smal upptrampad stil och kom till ett fint skoterspår - härligt!

Bitte har tydligen bestämt sig för att det faktiskt inte finns några valpar, hon har börjat leka igen - for som en galning med frlatpojken Bobby och resten for efter.

Så sköönt att se hur vännerna kunde flänga, rusa, stoja och leka och inte bara "tråk-gå" på pyttesmala stigar.




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards