Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Britta Hammarström - 2 februari 2010 19:31

 I dag var vi bjudna på lunch till matte Britta Asp och den här lilla sötnosen - Ida.


Sedvanligt krumbuktande och pipande från Ida när mamma Bitte kommer - Ida vet inte hur hon skall bära sig åt, hon måste ju hälsa på mig också - helst samtidigt   



Jaha - och så "städ-kontrollen"...

 


Mamma - du e´rätt pinsam ibland.....



Men jag älskar dig ändå....


Vi åt en god lunch - grillad kyckling och ungsrostade rotsaker.

Tjejerna fick (bl a ) smaska i sig flera skedar creme fraiche - mums!


Så blev det promenad i skogsbacken intill Brittas hus


"Godis, godis - kom igen - jag står ju på en sten"!!!



Nähä, snåljpar....

Jag hoppar väl ner då.....

     


Tockna fina små göteflickor !

       


Dags att ta itu med lite tidningsjobb.

I går laddade jag ner Spotify (free) - nu kan jag lyssna på vilken musik jag vill medan jag jobbar med datorn - härligt.

Just nu är det  Karl Jenkins´ vackra Adiemus.

  

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards