Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Britta Hammarström - 23 februari 2009 18:14

...du fyller 2 år i da´!

Har den äran, hela Fornborgens H-kull :0)

På den här bilden var ni bara 4 veckor gamla

5 trefärgade småttingar och så en sobeldito - Hippie.


Den försumliga matten hade glömt Hippies födelsedag! Blev påmind av Olle och Bettan - har gottgjort försumligheten med att toppa middagskäket med kokt hjärta :0)

Så här fin är flickan i dag



Redan på torsdag får jag hämta mina nya fotbäddar. Ortopedingenjören var väldigt noggrann. Jag fick stå barfota på en glasskiva, under den en spegel så att han kunde se mina fotsulor vid belastning.

Sedan fick jag gå på en "treadmill" i lite olika hastigheter, promenaden videofilmades och den filmsnutten tittade han på flera gånger och kunde där se vad som var galet.

Så fick jag ligga på mage på en brits medan han gjorde gipsavgjutningar av fossingarna, kändes väldigt behagligt, mest som fotmassage.

Inköpte ett par Icebug-kängor. Jag har ett par men de har bara plastpiggar - rent livsfarliga om det är halt, men kanonbra i annat väglag. De häringa har både hårdgummi- och metalldubbar, man kan gå in i en affär och gå på stengolv, då fälls metallpiggarna in - fiffigt va.


Efter lite tvätthängning och golvtvätt tänker jag nu bara lata mig resten av kvällen :0)


            Hippie sveper med kjolen och tackar för alla gratulationer!



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards