Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Britta Hammarström - 18 januari 2009 11:12

Skulle gå in och kolla de två GG-medlemmarna, som jag trodde knoppade på fårskinnet.

Tomt! Ingen där!  Hmmm...

Är dom månne under sängen?

"Hallå småbarnen, var är ni"?


"Tittut - hej matte vi leker koja i ditt nattygsbord " :0)


Skrållan hann ut innan kameran hann vakna, men Alex var vänlig och stannade kvar.


"Titta matte, nu är vi båda i kojan"!


Inte visste jag att understa hyllan i mitt nattygsbord kunde rymma två små götebarn ;)

Här syns Skrållans huvud och Alex rumpestump och bakben - hiiii så kul dom hade ;)



Det har varit (och är) en underbar tid med valparna, jobbig som bara den, beorende på diverse yttre besvärande omständigheter (knät höll på att packa i går igen, så nu är det orthos på ) - men så mycket glädje och ljuvliga stunder som jag haft med dem - det uppväger allt med dubbel råge.


Ändock kommer det att bli ganska skönt att återgå till normalt liv veckan efter den kommande.

Barnbarnen kommer igen på tisdagar, jag kan bärja aktivera storhundarna och göra roliga saker. Om Skrållan är kvar behöver hon börja lära sig lite smått  och gott - annat än att komma och gå i koppel.

Men visst kommer det att kännas konstigt.....



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards