Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Britta Hammarström - 27 oktober 2010 13:59

 ...Mikaela och Ulrika, för den fantastiskt fina presenten  

Åhh, så glad jag blev!


Med posten kom "Boken om Oxbergets Lovis", en bilderbok med helt underbara, roliga och gulliga bilder av Lovis och hennes "inmates" Mara och Julie - morsorna Mikaela och Ulle var med på ett hörn dom också  

Så fint den är gjord 

Jag har tittat och tittat, bläddrat och bläddrat, torkat tårarna och tittat igen....

Lilla Lovis....


  


Jag minns kristallklart hur du och jag stod på Bromma flygplats Mikaela, med den där lilla tultan, som var ute i världen för första gången i sitt korta liv. Lovis knallade runt, hälsade på folk, blev gullad med och beundrad, kissade på

 golvet   (blev snabbt upptorkat) och fortsatte obekymrat att kolla in och hälsa - fullständigt orädd.

All verksamhet i spärren upphörde när Mikaela gick igenom med Lovis, ALLA skulle gulla med henne.


Jag är så glad och tacksam över att Lovis fått ett härligt hem hos er och att ni är så nöjda med henne!





Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards