Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Britta Hammarström - 22 oktober 2010 13:33

 ...de långa kalsongernas natt   


Så här ser det ut hos mig i dag

  

Inte kommer snön att ligga kvar, men det är ändå en försmak av vad som komma skall...

Förra året kom snön också tidigt, försvann, men sedan vet vi ju hur det gick.....

Snö så in i......


Och mandrom är förkyld   rackarns också....

Får väl peta i mig ett par Alvedon och klä mig varmt på söndag, sista gången på viltspårkursen. Men blir vädret så uschligt som det spås, så vete katten.....

Det går att ta igen den gången senare, i fall av iråkad krankhet.


Vi tar det lugnt ett par dagar.....


Riktig sk-thöst   Utslag på armen, brak-allergireaktion (som faktiskt inte är riktigt bra än, varken allergin eller armen) hälsporre och så förkylning - blähhh.

Månne det är någon som sitter hemma och sticker voodoo-nålar i en docka liknande mig...???

Lyckas bra i så fall   









Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards