Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Britta Hammarström - 2 oktober 2010 16:12

...bättre i dag (tack Irene).

"Sepåfantabletterna" gör verkan! Mådde tjyvis i går kväll, somnade dock så småningom, vaknade missinassen av att jag transpirerat å det värsta - det blev till att byta nattsärk!

Vännerna tittade ogillande på morsan som stökade runt när de sov som bäst.

Somnade prompt efter klädbyte och vattenintag.

Kändes betydligt bättre i morse.

Var ju svullen runt ögonen i går, när "sepåfantabletten" började verka, gick svullnaden ner och vätskan hamnade under ögonen i stället. Man begåvades med präktiga påsar under jacken - såg ut som om man varit vaken och festat oavbrutet i ett par månader :0)

I dag har påsarna dragit sig tillbaka och mandrom ser för närvarande rätt normal ut.

Mår inte illa i dag, men är trött, lite matt och känner mig aningen förkyld.

Det är väl bara att konstatera att man drabbats av något av de otaliga mystiska virusar som flyger omkring i luften.

Kanske, kanske jag kommer iväg till Blekinge på måndag. Vi tar en dag i taget.


Nu ska jag snart åka och käka middag med resten av familjen hos Janne och Pernilla. Vi ska fira Lisa-stumpan som fyller 14.




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards