Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Britta Hammarström - 26 oktober 2010 19:36

Den alltså inte det - jag har inte blivit spritt språngande och tror att det är vår....

Den är golfbanan intill klubben - jiiihaaa! No more golfers!!! Inte förrän i april!!!  

Har tagit mig till klubben två gånger i dag och gått med vännerna på banan - vilket rejs det blev!

Fullständigt överlyckliga över all denna öppna yta for de runt runt i stora cirklar - och så tvärstopp - man måste smyyyyyga på varandra också   Då står dom som fågelhundar, blick stilla, Bitte och Stina med "border-stuk", Hippie upprätt men intensivt stirrande, alla tre med en framtass i luften. Och när den hemliga signalen ges så är det fullt ös igen.

Visst är det kutafort i skogen också, men de njuter så otroligt av att springa på öppna ytor.

Deras matte lufsade efter, hostande som en hel TBC-klinik. Tur att man har "dunder" att hälla i sig till natten (cocillana etyfin)annars blev det inte mycket sova.


Ringde med tungt hjärta till gammal arbetskompis i dag och talade om att jag inte kunde vara med i morgon. Då ska hela det underbara gänget från Ekerö psyk-mottagning - som jobbade ihop i 7 år, träffas på Scandic Hotel vid Brommaplan och käka middag.

Uuuääääähhhhh

Men arbetskompisen tröstade mig med att det blir ett nytt tillfälle om ca

en månad   


Den brutala sanningen är att jag orkar helt enkelt inte! Och inte vill jag dela med mig av den här elakingen heller.

Dags för mer hett thé .......




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards