Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Britta Hammarström - 21 mars 2007 10:27

Kära bloggkompisar!Ni kommer knappt att tro mej - men BITTE LÖPER!!!!!Det behövdes bara att den hygglige Leffe från Hallstavik lyfte oket från mina axlar så - killevippen, titta matte vad jag kan!!!Vilket innebär att: 1. I morgon görs bakterieprov på Årstakliniken - tänker inte riskera samma fasansfulla upplevelse som med Stina första kull, där alla dog p g a bakterier.2. Beställes tid för blodprovstagning om ca en vecka, förmodligen på SLU i Uppsala,där man får svar samma dag, men skall kolla om det går lika snabbt på Albano.Eftersom det är rätt lång resa och jag förmodligen får inkvartera mig i någon stuga under x antal dagar, är det bra att veta när det är "mest dags", vilket blodproven visar tämligen ackurat tydligen. Dotter Bettan parade ju colliedamen i Tyskland på julafton och juldagen och det var exaktamente de dagar som SLU sa var rätt.Huvva - nu har vi börjat ett tocket där gastkramande äventyr igen....fram med bönemattan - den kommer att bli utsliten de närmaste månaderna....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards