Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Britta Hammarström - 12 mars 2007 18:58

..så ungefär ser jag ut i dag....Preparerad med Alvedon, näsdroppar etc drog jag in till Södersjukhuset i morse - nä, ingen större fara med mig - skulle bara hämta två par ortopediska sulor hos ortopedingenjörerna. Långt och lite "fel" sjukhus för mig, men det är där inläggen görs.Ett veritabelt helvete att hitta P-plats, efter att ha rundat P-garaget ungefär 10 ggr, gav jag upp där, men hittade en återvändsgata med P-automat - halleluja - och ledig plats - himlen vare lovad.Det är änna som att gå på moln med dessa nya sulor i dojorna - toppen!Tog mig samman på eftermiddagen och städade bilen invändigt - den är så fin! Skön känsla, även om man vet att det inte varar så länge - fast man behöver inte åka runt i en svinstia bara för att man har hundar :0)Inte så långa promenader i dag, jag känner att jag bara inte orkar, bolletning ute och godisgömning inomhus fick lindra mitt dåliga samvete och ge hundarna lite hjärngympa.Hoppas innerligt att jag är bättre i morgon - då skall vi träna sök i skogen och det vill jag absolut inte missa!Övergången till digital TV fungerade smärtfritt för min del, installerade bara om boxarna och så var det klart.Resten av kvällen tänker jag tillbringa i soffan, med TV, hundar och varmt thé.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards