Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Britta Hammarström - 28 juni 2011 17:39

Ökenhetta!


Svalt och skönt i köket som ligger åt norr.


Å' du vill....?

 


Det börjar hända något med öronen...

 


Jag ska tan' - när jag vaknar zzzzzz...

 


Jädrans trångt i det här hörnet...

   


Jag knoppar med min nya kompis

 


Jaha, så här kan man också sova....

 


Men hörni! Det där kan inte vara bekvämt!


Tänkte väl det..

   


Skrållan tillbringar mycket tid utanför grinden som är närmast valplådan.


Du är väl för söööt..

 


Bitte är också ofta där.

 


Jag frågade matte om ni fick komma ut och leka, men hon sa att det får vänta lite till....

 


Men jag kan berätta en saga !

 


Lite kan vi leka i alla fall!

 


Och du kan få en puss!

 


Efter köttfärsavsmakning - som högeligen uppskattades  och liten tur på golvet, var det dags för

rast vila i nybäddad låda.

"*Oj så fint det var här då - här ska kissas"! 

 



Tada!!!! Valphagen är klar, ska bara göra några små justeringar. Räta upp ena benet på partytältet

och förankra det bättre med fler linor. Varje ben är fastnitat i backen med 4 pinnar, jag ska binda fast ena benet i det gamla (tunga)  bordet, så vore det väl attan om det inte skulle stå kvar även om det blåser.

Är rätt nöjd med valphagen faktiskt!

Min snälle granne Ulf kom och hjälpte mig med partytältet. Men när vi fått upp det och jag fått ordning på grindarna var det dags för en lång kall dusch!   

 

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards