Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Britta Hammarström - 7 juni 2011 14:34

...allihop!

Lugnt och fint i valplådan i natt, jag var uppe några gånger och kollade - inga problem.

Mina vänner var ju rätt utmattade också, efter allt som hänt i huset och även de hade ju en vaknatt i går. Går ju inte att sova när det händer saker, och särskilt inte när man inte får delta utan bara titta bakom grindar.


Just nu fixar Ida med valparna i godan ro, jag har varit med mina 4 i skogen, lunch har ätits och Britta har lagt sig att vila en stund. I morgon åker hon hem, men kommer tillbaka om några dagar.

Håller koll på Idas temp eftersom inte alla efterbörder kom ut med respektive valp, 2 käkade Ida upp, men fler behövde hon inte äta, det blir bara dålig mage av det. Nåja, efterbörderna kommer ju ut vartefter, det var likadant med Bitte och det märktes inget negativt.



Nu rinner det till

 


Matbrist råder icke...

 


Himla unge, har du bajsat nu igen!


Hallå - jag tyckte att dom var fem alldeles nyss?

    


Ja ja, jag älskar dig också....

  


Iiiiih, mamma, du killas!

 


Dpm funkar rätt bra som huvudkudde.....


Titta mamma,vad låååång jag är...

   


Hmmmm, jag är säker på att dom var fem....

 




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards