Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Britta Hammarström - 4 juni 2011 09:53

... å' väntar....

Men det går ingen nöd på oss. Britta och jag fördriver dagarna med trevlig samvaro, prat, kaffe, mat, läsande, korsordslösande och gosande med alla fyrbeningarna.

I går ville Ida inte ha vare sig frukost eller lunch, men i går kväll gick det utmärkt att äta flera portioner kokt köttfärs och kokt ris + lite Magnussons. Och så en skvätt naturell youghurt på det...

I morse gick det också bra med frukost. Tempen har hoppat lite upp och ner, men ingen rejäl dip ännu.

Valparna säger att dom vill ut nu, ett väldigt knölande i magen. När Ida ligger ner så ser man små bulor som åker fram och tillbaka på tjockmagen.

Ida har just gått en liten vända på fältet med matte. Nu tar jag mina polare och drar till skogs, så att dom får lite omväxling.


Full fart i Tånga Hed, på västgötarnas världskongress, med utställning, många veterinärföredrag,bankett, vallanlagstester  mm, har jag fått rapport om - ska bli väldigt intressant att höra och läsa om alla föredrag och diskussioner. Roligt att de fått  så bra väder.




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards