Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Hallå världen!

Av Britta Hammarström - 17 juni 2011 11:32

Nu händer det saker!. I går morse öppnade första valpen ögonen, efter bara n ågra timmar hade resten hängt på.Lyckades få en suddig telefonbild  av "den första", jodå det var en flicka.



 


Här ser man ett litet blänk på gosse nr 1.

  

Vilkna näpna små nyllen   

 


 


Liten eftermiddagslur

 


Nu är det fullsatt i baren!

 


Rätt mysigt att bara ligga och gosa med mamma.

   


Ida är en cool morsa!

 


Åhh hiii å heeej, här ligger lilla ja' och gör bengympa!

 

Men asså.... jag är mitt i ett gympaprogram.....öööhhh...

 

Men duuuu...hallååå....

jag vill inte vara huvudkudde just nu!!!

 

Uuuuuurrrkkkk....ingen mer gympa just nu tydligen....jädrans ångvältsyrra!!!

 

 
 
Ingen bild

Agneta

17 juni 2011 12:26

Helt ljuvliga bilder, för att inte tala om dina härliga kommentarer till bilderna.
ha skön helg
Kram
agneta

Britta Hammarström

17 juni 2011 12:34

Tack detsamma - även om helgen verkar bli rätt nederbördsrik :0)

 
Ingen bild

Agneta

17 juni 2011 17:14

Det är bra för alla kantareller som då kan komma fram till midsommar, så man kan få sig en färsk macka.

Britta Hammarström

17 juni 2011 20:05

Jepp! Och du - vi sk-er i dvärgbandmasken va :0)

 
Ingen bild

Karin med Y,D o A

17 juni 2011 21:21

Fina bilder och texter, ser lite lika bilder som påminner om mormor Stinas när hon var liten valp.
Vilken trist typ jag är som inte sa att din hemsida är väldigt fin, när vi talades vid idag.

Britta Hammarström

18 juni 2011 07:54

Inte alls trist typ Karin ! Hemsidan blir nog bra när jag lärt mig att hantera den :0)

 
Kristina Hollox

Kristina Hollox

18 juni 2011 12:25

"Fullsatt i baren" - Oj, oj vad stora de börjar bli....=O ! -Och nu ser man svansisarna tydligare =). Och de små "suddirudd"-trampdynorna. Vad näpet.

http://-

Britta Hammarström

18 juni 2011 15:55

Och i dag har jag klippt klorna för första gången - de var riktigt långa och sååå vassa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britta Hammarström - 15 november 2012 18:50

I går var det glad familjeträff på Skytteholms golfbana - västgötaspetsfamiljeträff! 8 götar och en collie flängde runt och hade kul. Mina tre - Stina,Bitte, Skrållan och Hippie förståss- och så matte Birgitta och grabbarna Feldt-von Otter, Valle (...

Av Britta Hammarström - 6 oktober 2012 17:26

.....efter mycket funderande har min lilla hjärna kommit fram till detta:   Jag har bloggat sedan 2007, snart 6 år. Jag tänker inte ta bort bloggen - förutsatt att inte själva sajten tänker lägga av. Har haft lite tankar på att flytta den till ...

Av Britta Hammarström - 28 september 2012 20:14

.....bara lite "snapshots" från dagens eftermiddagspromenad i Myra. Lite gråmulet, men ändå en vacker och framför allt fridfull prommis.   Ormbunkar är vackra även när di är vissna.         Collie...      Bitvis ganska brant ......

Av Britta Hammarström - 26 september 2012 20:54

I dag åt vi lunch hos Ida med matte, i Järfälla. (Ida = dotter till Bitte och mamma till "mina" valpar från förra sommaren). Idas matte Britta Asp har stor del i den kullen, hon "lånade ut" Ida och ställde upp alldeles otroligt fint under hela tiden,...

Av Britta Hammarström - 24 september 2012 18:15

...att fullkomligt bombardera oss med sin fantastiska färgprakt - liksom för att mildra det bistra och ofrånkomliga faktum vi står inför  - nämligen  att nu är " de långa kalsongernas natt " väldigt nära...   Mina dahlior går nu på 10:e året. Blo...

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards