Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Britta Hammarström - 7 juni 2009 16:09

...Britta och Birgitta åkte i dag till SBK:s Stockholms-avdelning i Kista och tränade.

Jag tävlar där på onsdag kväll och tyckte att Hippie kunde få bekanta sig med planerna.

Vi kände oss väldigt nöjda och duktiga när vi var klara och tänkte åka till Brostugan för en fika på hemvägen.

Vi var inte dom enda som kommit på den glimrende idén, kan jag säga.......

Vi vände och åkte hem till mig i stället och har nu fikat och ätit glass i solen på baksidan.

Bettan och Olle mellanlandade på väg hem från Mia och Ronny och återbördade lånad canvasbur.


Här är kennel Fornborgens rosettskörd från gårdagens utställning i Gävle :0)


Fick sms från Eva J, Grålötens kennel - Grålötens Tut-i-luren blev BIR i Norrköping - grattis Eva och matte Yvonne!

Och genomtrevliga och duktiga MBK-kompisen Åsa Öberg tog första certet i spår i går - stor grattiskram Åsa!


Nu går jag ut med vännerna - svejsan!






 

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards