Alla inlägg den 7 december 2008

Av Britta Hammarström - 7 december 2008 18:03

..kom mina bästa polare och överraskade mig med för ett par timmar sedan. "Du sitter ju där du sitter, så vi tänkte att du skulle få lite adventsgodis".

Tack, tack, himla gulligt av er, Ulla och Lasse!


Annars ere´lugnt. Har filmat GG lite i dag, det har varit dåligt med det några dagar.

Lite bilder har det blivit också. Tyvärr hade jag inte kameran inom räckhåll när jag hade släppt ut GG i vardagsrummet, för en liten upptäcktsfärd - det var en höjdare tyckte GG ;)

Runt och nosade, kollade, klev i och ur Biabäddarna i vardagsrummet och matrummet, lekte med Hippie, blev övernosade av mormor Stina (som är måttligt intresserad....). Hela äventyret övervakades av morsan, som klev runt och duttade dom i rumpan lite då och då.

Här är lite bilder från andra söndagen i advent.


Söt-Lovis


Kajsa kavat (som skall kallas Hilma, så det övar vi på nu), på äventyr i min säng.


Hilma är en mycket företagsam dam. Jobbar på att ta sig ur lådan även sideways.


 Lovis och Karl har en uppiggande brottningsmatch efter lunchen.


Badrummet är poppis.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards